§ 1. Postanowienia ogólne
Sklep Internetowy BAGSY STORE działający pod adresem https://bagsystore.pl, stanowi teleinformatyczną platformę sprzedażową prowadzoną przez BAGSY STORE, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, nr NIP: 9481072519, Regon: 672749393, zwaną w niniejszym regulaminie „BAGSY STORE”.
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Sklep Internetowy – sklep działający pod adresem https://bagsystore.pl, w którym jego użytkownicy mogą za pośrednictwem Internetu dokonywać zakupów produktów oferowanych przez BAGSY STORE;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje rejestracji lub zarejestrowała się w Sklepie Internetowym;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, który na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje rejestracji lub zarejestrowała się w Sklepie Internetowym;
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim BAGSY STORE skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania za pośrednictwem poczty lub kuriera, na adres wskazany przez Klienta;
- Newsletter – gazetka (elektroniczna) wydawana periodycznie przez BAGSY STORE, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty Sklepu Internetowego oraz o promocjach;
- Baza Sklepu Internetowego – baza zawierająca dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz towarów, które są oferowane w Sklepie Internetowym. W bazie przechowywane są również dane na temat Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego służące do realizacji składanych przez nich zamówień.
- Koszyk – element Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp.;
- Strona produktowa – strona w Sklepie Internetowym, na której przedstawione są informacje na temat produktu;
- Uruchomienie linku– naciśnięcie i zwolnienie lewego przycisku myszy po przeniesieniu kursora myszy na określony obiekt na stronie internetowej lub w treści wiadomości email.
§ 2. Składanie zamówień
- Klient może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://bagsystore.pl. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu (lub bez rejestracji), składa zamówienie, wybierając rozmiar, wskazując na Stronie produktowej produktu, którym jest zainteresowany, poprzez uruchomienie linku ukrytego pod polem „Dodaj do koszyka”, a następnie w Koszyku wskazuje sposób odbioru i płatności za zamówienie.
- W zamówieniu (w Koszyku), Klient wskazuje:
- zamawiany towar i rozmiar produktu, jeżeli produkt oferowany jest w różnych rozmiarach;
- adres, na jaki ma być dostarczony towar;
- sposób dostawy;
- sposób płatności.
- Procedura składania zamówienia kończy się w momencie uruchomienia przez Klienta linku ukrytego pod polem „Przejdź do kasy”. Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia i zawarcie z BAGSY STORE umowy kupna-sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
- Na adres email wskazany podczas rejestracji BAGSY STORE wysyła wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.
§ 3. Ceny towarów
- Sklep Internetowy zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie https://bagsystore.pl i oferuje towary znajdujące się w bazie Sklepu Internetowego za pośrednictwem Internetu.
- Ceny na stronie Sklepu Internetowego zamieszczone przy oferowanym produkcie na Stronie produktowej:
- zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
- nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki;
- Ceną wiążącą i ostateczną produktu jest jego cena podana na Stronie produktowej w chwili składania zamówienia przez Klienta. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia obejmująca również koszty przesyłki, przedstawiana jest na stronie https://bagsystore.pl, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności (patrz §5).
- BAGSY STORE zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Ceny towarów obowiązujące w Sklepie Internetowym obowiązują jedynie przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej https://bagsystore.pl.
§ 4. Formy płatności
- BAGSY STORE umożliwia dokonywanie płatności elektronicznych za zamówione produkty za pomocą system oferowanego przez Przelewy24 z siedzibą w Poznaniu. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- BAGSY STORE umożliwia dokonanie płatności poprzez tradycyjny przelew bankowy.
§ 5. Formy i cennik dostawy
- Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Strykowie.
- Wysyłka towarów następuje w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty.
- Aktualny cennik dostaw:
– Darmowa dostawa kurierem DPD – 0 zł (przy wykorzystaniu kodu otrzymanego na maila, po zapisaniu się do newslettera);
– Dostawa kurierem DPD – 9,90 zł;
– Dostawa za pobraniem (kurierem DPD) – 12,90 zł; - Dostawa zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 6. Realizacja zamówień
- Przez zrealizowanie zamówienia należy rozumieć dostarczenie zamówionych produktów do Klienta.
- Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po ich złożeniu. Termin realizacji zamówienia w sklepie to maksymalnie 72 godziny (dotyczy dni roboczych) od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie BAGSY STORE.
- W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia jest potwierdzany przez pracownika BAGSY STORE podczas kontaktu z Klientem
- Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient, powinien dokładnie sprawdzić w obecności spedytora kompletność zawartości paczki oraz stan opakowania zewnętrznego i zamówionego towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Odbiorcę i kuriera.
- Jeżeli BAGSY STORE nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności zamówionego produktu, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Klienta zamówienia, zawiadomi o tym Klienta i jeżeli otrzymał zapłatę zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną.
§ 7. Wymiana towaru
- W przypadku gdy rozmiar zakupionego towaru jest nieodpowiedni istnieje możliwość wymiany na inny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony ani uszkodzony.
- Fakt dokonania wymiany Klient musi zgłosić drogą elektroniczną na adres: hello@bagsystore.pl
- Podlegający wymianie towar wraz z dowodem zakupu należy przesłać do BAGSY STORE ul. Markowska 22/67, 03-742 Warszawa z dopiskiem Wymiana BAGSY STORE
- BAGSY STORE realizuje wymianę wyłącznie jednokrotnie w terminie 7 dni od daty doręczenia Towaru objętego umową i po uprzednim potwierdzeniu dostępności danego Towaru.
- Koszt przesłania do BAGSY STORE wymienianego towaru pokrywa Klient.
- Koszt przesłania towaru po dokonanej wymianie pokrywa BAGSY STORE.
§ 8. Warunki reklamacji (zgłoszenie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową)
- Reklamacje należy składać na adres BAGSY STORE ul. Markowska 22/67, 03-742 Warszawa z dopiskiem Reklamacja BAGSY STORE
- Składając reklamację należy dostarczyć na własny koszt do BAGSY STORE reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
- BAGSY STORE rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia złożenia reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta BAGSY STORE naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
§ 9. Prawo do odstąpienia od umowy / Zwrot produktów
- Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) Kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru kupionego w Sklepie internetowym.
- W celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w ust. 1, Konsument zobowiązany jest przesłać (na własny koszt) do BAGSY STORE ul. Markowska 22/67, 03-742 Warszawa zwracany towar wraz wraz z wypełnionym formularzem (do pobrania TUTAJ) i dowodem zakupu dostarczonym na maila.
§ 10. Newsletter Sklepu Internetowego
- Klient ma możliwość zaprenumerowania Newslettera Sklepu Internetowego.
- Newsletter jest wysyłany wyłącznie do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania.
- Klient dokonując prenumeraty Newslettera musi wyrazić zgodę na dostarczanie do niego przez BAGSY STORE korespondencji drogą elektroniczną, a także musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera, w tym celu należy uruchomić link znajdujący się w mailu z newsletterem lub skontaktować się z BAGSY STORE.
§ 11. Dane osobowe
- W trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 kwietnia 2004 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodne z ww. ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- Dokonując rejestracji w Sklepie Internetowym Klient wyraża zgodę na powierzenie przetwarzania jego danych firmie BAGSY STORE. Zgoda ta jest dobrowolna, jednakże konieczna w celu dokonania rejestracji.
§ 12. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
- Wszystkie nazwy i zdjęcia towarów oferowanych do sprzedaży przez BAGSY STORE w Sklepie Internetowym są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
- W przypadku zmiany Regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zamian.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 14.03.2021 r.
- Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie BAGSY STORE, a także pod adresem https://bagsystore.pl/regulamin